måndag 21 april 2008

Dåliga sömnrutiner

Vad gör en sjuttonåring hemma en måndag mitt i april kanske ni undrar? Saken är den att jag har haft en idiotisk helg. Jag har sovit uselt.


Jag gick inte och sov förrän efter 3 igår. Förstår verkligen inte varför men hur som helst var det inte en chans att jag klarade mig upp vid 8 då klockan ringde. Sjukanmälde mig (jag lovar, jag är aldrig sjuk annars, jag bara behövde det!) och har pluggat en halvtimme en så länge på denna dag. Jag har mängder plugg att göra!

Hur som helst har jag blivit som besatt av amerikanska feel-good-filmer. I lördags såg jag tex 27 dresses och The Last Kiss. Jag älskar att bara koppla bort och låta allt bli okej. Försöker få hem denna film just nu. Det går segt och det sätter inte ens igång.

Har ni några tips på liknande filmer som är värda att se?

Inga kommentarer: