måndag 21 april 2008

Den prisbelönta listan

För att inte tappa lusten för bloggningen behöver jag lyckas. Hur jag ska göra för att lyckas:

1. Provocera (jag är inte politiskt insatt, jag har inga brinnande åsikter och jag vet inte hur man upprör folk)
2. Vara intressant (jag är inte modell, stilikon eller kändis vilket gör det svårt att intressera bloggvärlden)

Jag skulle verkligen behöva en lång lista så jag lyckas hitta något jag kan pricka in. Men det verkar som om listan inte blev så mycket längre. Det jag har att erbjuda är:

1. En blogg utan egentagna bilder (jag suger helt enkelt på att ta fotografier och sen så är det bara en mobilkamera med 2 megapixlar som jag har att använda mig av så det ger inte något speciellt bra resultat)
2. Mitt egna skrivsätt och meningsbygnader (men eftersom ni inte känner mig så vet ni ju inte än hur jag skriver, stay tune gott folk!)
3. Jag är faktiskt grym på att göra designer, både koda och fixa i photoshop. Tyvärr verkar det inte vara något man kan utnyttja här så det var ju en onödig kvalité i det här fallet.

Nu måste ni vara helt övertygade. Eller?

Inga kommentarer: